моніторингове дослідження

Усвідомлюючи необхідність та важливість моніторингу, надаючи цій діяльності глибокої вдумливості, надало мені об’єктивно оцінювати  навички і вміння учнів, грамотно здійснювати діагностику рівня навчальних досягнень учнів. Аналіз результатів моніторингових досліджень дозволяє виявити тенденції розвитку освіти, проблеми у формуванні відповідних рівнів навчальних досягнень та життєвих компетентностей. І як наслідок, скоординувати і спланувати подальшу роботу. Використання моніторингової системи виявило тенденцію поступового підвищення якості знань і рівня навченості з природознавчих дисциплін. Цьому сприяла робота на корекційно-аналітичному етапі.
 З метою вивчення навчальних досягнень я використовую  діагностичну , поточну, підсумкову моніторингову роботу .За результатами моніторингових досліджень складається  аналітичний звіт «Моніторинг стану якості освіти з природознавства».  Проведення дослідження дало можливість виявити проблемні питання у розвитку освіти 5класу та визначити завдання, розв’язання яких сприятиме удосконаленню навчального процесу. Використання моніторингової системи дало змогу перевірити оволодіння учнями 5 класів основними природознавчими знаннями та вміннями з курсу «Природознавство»

Етапи технології моніторингу
Система моніторингу якості знань учнів – це система спостережень, оброблення, оцінювання та аналізу інформації про стан якості освіти, прогнозування її змін і розроблення рекомендацій для прийняття рішень щодо підвищення якості освіти з предмету.
-         діагностика (діагностичні контрольні роботи);
-         аналіз виявлення проблем;
-         корекційний (організація колекційної роботи за результатами контрольної роботи)
-         прийняття рекомендацій.

Організація корекційної роботи за результатами КР
            Обов’язково після КР проводиться урок (часина уроку) корекції знань. Основні форми проведення:
-         колективна – на початку уроку корекції знань;
-         групова – безпосередньо на уроці за підготовленими картками – завданнями;
-         індивідуальна – кожному учню пропонується завдання з метою подолання недоліків у знаннях.


Форми роботи підбираються так, щоб на кожному етапі корекційної роботи включити кожного учня в активну навчальну діяльність, вселити впевненість у власні сили. 

Немає коментарів:

Дописати коментар