Усвідомлюючи необхідність та важливість
моніторингу, надаючи цій діяльності глибокої вдумливості, надало мені
об’єктивно оцінювати навички і вміння
учнів, грамотно здійснювати діагностику рівня навчальних досягнень учнів.
Аналіз результатів моніторингових досліджень дозволяє виявити тенденції
розвитку освіти, проблеми у формуванні відповідних рівнів навчальних досягнень
та життєвих компетентностей. І як наслідок, скоординувати і спланувати подальшу
роботу. Використання моніторингової системи виявило тенденцію поступового
підвищення якості знань і рівня навченості з природознавчих дисциплін. Цьому
сприяла робота на корекційно-аналітичному етапі.
З метою
вивчення навчальних досягнень я використовую діагностичну , поточну, підсумкову моніторингову роботу .За результатами моніторингових досліджень складається аналітичний
звіт «Моніторинг стану якості освіти з природознавства». Проведення дослідження дало можливість виявити
проблемні питання у розвитку освіти 5класу та визначити
завдання, розв’язання яких сприятиме удосконаленню навчального процесу.
Використання моніторингової системи дало змогу перевірити оволодіння учнями 5 класів основними природознавчими знаннями та вміннями з курсу «Природознавство»
Етапи технології моніторингу
Система моніторингу якості знань учнів – це
система спостережень, оброблення, оцінювання та аналізу інформації про стан
якості освіти, прогнозування її змін і розроблення рекомендацій для прийняття
рішень щодо підвищення якості освіти з предмету.
-
діагностика (діагностичні контрольні роботи);
-
аналіз виявлення проблем;
-
корекційний (організація колекційної роботи за
результатами контрольної роботи)
-
прийняття рекомендацій.
Організація
корекційної роботи за результатами КР
Обов’язково після КР
проводиться урок (часина уроку) корекції знань. Основні форми проведення:
-
колективна – на початку уроку корекції знань;
-
групова – безпосередньо на уроці за підготовленими
картками – завданнями;
-
індивідуальна – кожному учню пропонується завдання з
метою подолання недоліків у знаннях.
Форми роботи підбираються так, щоб на кожному
етапі корекційної роботи включити кожного учня в активну навчальну діяльність,
вселити впевненість у власні сили.
Немає коментарів:
Дописати коментар