Метод
проектів зв’язаний з дослідним методом,
який є способом організації пошукової,
творчої діяльності учнів з розв’язанням нових для них проблем. Цей метод
повинен усвідомити проблему, висунути гіпотезу, скласти план її перевірки,
продумати та здійснити експеримент, зробити висновки, оцінити їх достовірність.
Я обираю теми, разом зі своїми вихованцяи,проектів такі, які належать до якогось
практичного питання, актуального в житті і разом з тим, яке потребує залучення
знань учнів не з одного, а з різних областей наукових знань. Для того, щоб
обрати тему, треба: визначити її актуальність, практичну значимість, поставити
мету. Другий етап – розробка плану діяльності для досягнення кінцевого
результату (послідовність дій, розподіл обов’язків, визначення критеріїв якості
проектування та ресурсів), третій етап – передбачення проекту і підбиття
підсумків. Така організація дає можливість на основі особистісного досвіду учня
сприйняти теми як свої особисті, відчути взаємозв’язок нового матеріалу з
раніше засвоєним.
Немає коментарів:
Дописати коментар