Науково-методична робота


АПРОБАЦІЯ навчальної літератури та ППЗ
робота в творчої групі 

Згідно наказу МОН від 15.09.2011р. «Про проведення апробації та моніторингових досліджень якості навчальної літератури для загальноосвітніх навчальних закладів» було розпочато апробацію підручників для учнів  загальноосвітніх навчальних закладів та створення творчих обласних груп  у складі якої я працювала.
Апробація підручників було організовано  ЗОІППО  та методичними службами районного відділу освіти. На обласних засіданнях творчих груп обговорювались питання вимог до аналізу навчальних та електронних підручників ППЗ, вивчались науково-методичні засади апробації літератури, розроблялись методичні рекомендації щодо проведення апробації.питання щодо апробації
Одним із завдань сучасної школи є підготовка людини до навчання впродовж усього життя. Важливим елементом цієї підготовки є формування вміння самостійно набувати знання, користуючись різними джерелами інформації. Значну роль у навчанні має підручник.
Функції вчителя – це організація роботи з підручником. З досвіду роботи вважаю, що вчитель повинен :
-         формувати правила користування з підручником;
-         уміння застосувати різні прийоми роботи з текстом;
-         уміння користуватися додатковою інформацією краєзнавчого, історичного, екологічного спрямування;
-         застосування ефективних методик запам’ятовування інформації.

 
     Робота творчої групи на базі Приазовської ЗОШ №1 під керівництвом РМК Резниченко Т.М.

  26.03. 15р. на базі Мелітопольського державного педагогічного університету ім. Б. Хмельницького відбулась науково-практична конференція «Сучасний урок в школі: теорія і практика». Суть мого виступу є інноваційні технології навчання.
Проектна діяльність, як інноваційний метод, дозволяє перетворити академічні знання на реальний життєвий досвід учнів. Проектні технології спрямовані на стимулювання інтересу школярів до нових знань, на розвиток дитини через розв’язання проблем і використання цих знань у конкретній практичній діяльності. Метод проектів орієнтований на самостійну діяльність учнів (індивідуальну, парну, групову) у відведений для неї час, вимагає інтегрованих знань і пошуку шляхів її розв’язання. Результати повинні бути практично, теоретично, пізнавально значущими. Основна складова методу – самостійність учня.

Виступ на науково-практичної конференції 


Работа в Малої академії наук 
У 2014р.    Відділення: екологія та аграрні науки, секція екологія з теми                                ФОРМУВАННЯ ПРИРОДНО-ЗАПОВІДНОГО ФОНДУ ПРИАЗОВСЬКОГО РАЙОНУ ЯК ЗАСІБ ЗБЕРЕЖЕННЯ ЛАНДШАФТНОГО ТА БІОЛОГІНОГО РІЗНОМАНІТТЯ опис роботи 
работу виконав учень 11 класу, науковий консультант Барабоха Н.М. начальник наукового відділу  
Робота учня Бондарєва М. у Всеукраїнському конкурсі школярів та учнівської молоді "Вчимося заповідувати -ІVетап" посилила ІІ місце, за що була грамота МОН України національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді 


                                                                     





                                                                                

1 коментар:

  1. Уважаемая Надежда Николаевна! Спасибо за интересный материал. Желаю Вам творческих успехов.

    ВідповістиВидалити